Nekad Mangi | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mangi

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mangi

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Mango9481

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Agent, han är 25 år och kommer från finland. Han är en kille som är väldigt glad och trevlig mot alla han träffar på. Han kan dock bli väldigt arg om någon är taskig mot han eller andra och bli väldigt irriterad när någon går dåligt för honom. Han växte upp i finland och hans uppväxt var väldigt enkel utan att han hade svårt i skolan som gjorde att han hoppade av skolan och tänkte bara på att han ville börja jobba på en bilfirma när han blir äldre. Åren gick snabbt och nu när han har blivit 25 år och flyttat till Avena staden så tänker han att han ska försöka skaffa sig ett jobb på en bilfirma som han har drömt om sen han var liten. Han gillar även att spela dataspel och köra bil.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Glad, trevlig och snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lägger sig i saker, kan bli irriterad lätt och kan bli arg i situationer där folk är taskiga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en social rp i alla lägen jag tycker att det är roligare när man pratar i rpn där man pratar. Jag kommer att bidra med roliga scenarion som båda parterna kommer tycka är roliga och bra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en del erfarenhet inom rp då jag har spelat på andra serverar förut som har gjort att min rp och blivit bättre jag har även + 2500 timmar på fivem

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man tex gör ett butiksrån så kan man göra det roligare för poliserna om man gör en lång biljakt istället för att bara köra ifrån direkt som inte blir jätte kul för poliserna.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft är en viktigt regel inom hela rpn då det nästan är den breddaste regeln då det är att man ska tänka logiskt som ex man går inte fram till någon i verkligheten och slår den utan anledning.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm att man inte får använda sitt fordon som ett vapen, Rdm (random death match) som innebär att man inte får döda någon utan anledning måste finnas ett bakomliggande scenario och NLR är att man inte får komma ihåg saker som har hänt i ett scenario där man själv har död exempel du tar vård på sjukan efter en skottlossning då får man inte komma ihåg vilka det var som gjorde det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget mer att säga som är relevant.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom