Malm | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Malm

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Malm

Vad är ditt namn i verkligheten? Viking Malm

Ange ditt födelsedatum: 5 Februari 2007

Ange ditt Discordnamn: Malm_1337

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 17 år har ett stort intresse inom bilar och gillar mycket att sitta framför datorn och spelar mycket fivem nu på just avena och har även spelat mycket Rp och har varigt på olika typer av servrar för både yngre spelare och äldre spelare och när man då har spelat med folk som är äldre så har man lärt sig väldigt mycket inom Rpn och jag skulle vilja hjälpa vissa på denna servern att utveckla sin rp och jag tror jag kan hjälpa dom med det.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? allt från 2h 12h.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sedan discorden skapades typ och har även varigt medlem på Valon sen i februari 2024.

Varför ansöker du som staff på Avena? För att jag anser att ni kan behöva en viss hjälp med saker och ting och jag känner att jag har både erfarenheten inom det och har varigt det tidigare på denna servern och vi är några stycken här på servern som har rpat ett tag och vi har försökt länge nu att förbättra rpn men om vi som vanliga medborgare säger något så skiter det flästa i det men om en staff kommer och säger något så lyssnar folk och tar in vad man säger och försöker förbättra sin RP jag kommer att försöka att förbättra Rpn över lag och lägga lite tid på att försöka att förbättra den krim Rpn som finns på servern också för att det finns mycket som behöver att fin slipas på där.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till så att folk följer våra regler som fins på servern och att folk beter sig men även hjälpa folk som behöver hjälp med olika typer av problem som t.ex att några sitter och diskuterar vem som gjorde rätt och inte så hoppar jag in och hjälper dom att reda ut det dom diskuterar eller om nån skulle bli RDMad Eller VDMad så att jag hjälper dom personerna.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag som staff hade fokuserat mycket på att försöka att förbättra RP nivån som vissa har på servern och försöka att hjälpa dom att utveckla det till något bättre men även hjälpa dom som behöver hjälp.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag skulle säga att jag hanterar stress bra och om vi T.ex har ett samtal med några som är oänse så hade jag bett dom att sluta prata imun på varandra och hade personerna inte lyssna så hade jag valt att muta domen och en för att höra hur dom ser på saken och sedan mutat båda för en sekund för att dom ska höra vad jag har och säga utan att dom lägger sig i och sedan när alla har sagt hur dom ser på saken så hade vi tagit ett beslut utifrån vad vi har kommit framtill.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Kriminell

Top Bottom