Mildrad malka | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

malka

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199276752718/

Ditt Hex-ID eller BanID: 336731

Vad är din discord tagg? lillamalka

Vem var det som bannade dig? lulle

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-31 154931.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? jag hade en g 45 på mig som polis men idag ville jag vara med mina kriminela vänner i spelet och trodde att ajg behövde inte lämna min polis vapen. jag gick runt med den lite men jag gjorde inget med den som att skjuta och jag ber om ursäkt om detta som hände och kan lova att detta kommer inte hända igen för jag har börjat tänka på att säga upp mitt job som polis på polismyndigheten

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: vi 4 åka i en brabus import inget specielt bara åkte runt och pratade sen när vi krockade så skrev lulle varför jag har en polis glock på mig och jag sa att jag trodde att jag kunde ha den men det kunde jag inte så han valde att banna mig

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: nej den var inte felaktig men jag vill jätte gärna be om ursäkt och jag kan lova att detta kommer inte hände igen.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: ja en gång med då viste jag inte bättre om att jag kunde inte ha en machete utan krim.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? ja jag kunde ha tänkt efter mer och tänka att det var inte lågiskt att ha en polis glock som polis när jag inte rpar som polis

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

xyz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
233
Trofépoäng
18
Jag kommer vara lite extra snäll och sänka din ban, du kommer inte kunna att överklaga efter denna sänkingen.

Din banöverklagan har blivit mildrad/sänkt.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom