Nekad Madzn | Temporär Ban Överklagan [luzhi]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madzn

Helper
Helper
Meddelanden
50
Trofépoäng
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199536376888/

Ditt Hex-ID eller BanID: 11000015df18c38

Vad är din discord tagg? madzen121

Vem var det som bannade dig? Luzhi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-13 234303.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För att de trodde att jag c loggade fast jag inte gjorde de. I söndags så stängdes hela husets internet ner men igår så hände de igen att jag fick black screen o datorn stängdes av men de trodde att jag gjorde de för att de hade hänt i ett scenario som ett annat

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag o en polare körde runt i våran gäng bil o träffade på Narcos som vi har krig imot o då blir vi jagade ett tag och sedan kommer de att ske en liten skott losning och när den skedde i mitten av skott scenariot så fick jag black screen o datorn startades om men ska kolla upp va de är som gör att det blir så efter de så blev jag av med min krim och bann i 7 dagar pga c logg

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Ja, för att jag inte kan styra över mitt internet och eventuella problem som uppstod på grund av det. I support sa jag tydligt att jag kunde gå in ingame och ge dem Glocken som jag hade på mig, eftrsom jag ville följa reglerna och samabeta. Jag hade ingen avsikt att bryta mot ngra regler, och jag försökte lösa situationen på ett korrekt sätt.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag har blivit bannad för rdm o vdm någon gång för länge sedan men kmmer inte ihåg vad de va ag blev bannad för, för det var jäte länge sedan.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag hade kunnat kolla på problemet som uppstod direkt och försökt fixa det innan jag fortsatte spela. för att å hade hea situationen kanske kunnat undvikas. Nästa gång ska jag se till att lösa probleet direkt så det inte blir något missförstånd.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

luzhi

Välkänd Medlem
Meddelanden
831
Trofépoäng
18
Nekad eftersom du kan inte bevisa de det är jätte konstigt att du kan spela i timmar utan några problem men så fort du håller på förlora så stängs ditt internet av

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom