Godkänd Madzn | Permanent Ban Överklagan [Eliazzz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Madzn

Helper
Helper
Meddelanden
50
Trofépoäng
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199536376888/

Ditt Hex-ID eller BanID: 11000015df18c38

Vad är din discord tagg? madzen121

Vad är det för typ av avstängning? Server

Vem var det som bannade dig? !lucaso

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-08 141210.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? På grund av att en kille kom och började skjuta på torget där det fanns många andra, så han bannade fel person.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag och en kompis hängde vid torget. Efter en stund så kom en person med pistol och sköt, men han dödade inte alla, bara några stycken. Eftersom det var ett bra tag sedan minns jag inte exakt vad som hände.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Ja, för det var inte jag som utförde dådet. Om det nu skulle vara så att det var jag, så ber jag verkligen om ursäkt, det hände för fem månader sedan. Jag ber om ursäkt för det som inträffade och önskar en ny chans på Avena. Jag förstår om jag gjort fel och jag lovar att följa reglerna i framtiden. Jag hoppas ni kan överväga att undanröja min ban.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag minns inte de andra bannarna, bara denna för den är permanent och därför minns jag den extra väl.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag skulle ha undvikit platsen eller inte ha gjort det misstaget, eftersom jag verkligen vill spela på Avena. Jag ser att ni skiljer er från andra svenska servrar och ja, ni är aktiva och seriösa.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senaste redigerad:

Eliazzz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
91
Trofépoäng
8
Top Bottom