Godkänd Madzn | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [User222]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Madzn

Helper
Helper
Meddelanden
50
Trofépoäng
6
Vad är ditt namn i verkligheten? jakob

Vad heter du på discord? madzen121

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Anledningen till att jag vill vara medlemskaps ansvarig är att jag vill spela en mer betydande roll på servern för att förbättra rpt. Välkomna nya spelare till servern för att säkerställa att de förstår reglerna och kan spela rollspel eftersom det är dessa personer vi bjuder in som medlemmar, vilket gör ett bättre rollspel på servern. Dessutom innebär det att medlemskaps ansvariga bär ett stort ansvar eftersom nya spelare är avgörande för att höja rollspelet. Jag tror att jag har de färdigheter som krävs för att hjälpa till med detta.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tror att jag är en bra kandidat eftersom jag inte tvekar att nekar någon eller fatta andra beslut. Jag kommer också att vara mycket aktiv samt genomföra intervjuer framåt kvällen. Jag har också aktivt spelat på servern, och när jag säger aktivt menar jag att jag har spelat utan avbrott sedan dess, så jag har utvecklat en väldigt klar uppfattning om hur allting fungerar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man måste vara artig och hjälpsam och behandla andra med respekt. För om man inte behandlar någon med respekt, och inte heller den nya medlemen, kommer man inte att få ett bra rykte på servern. Man måste inte bara möta nya spelare respektfullt utan också vara i gemenskapen, samt vara xtra viktig at vara medlemskaps ansvarig.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? ag vill vara aktiv, visa respekt och hjälpa andra i servern. Mitt mål är att bidra till en positiv stämning och vara med och skapa en gemenskap där alla känner sig välkomna.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Jag tycker att man behöver kunna de viktigaste reglerna och grunderna för att kunna RPa på ett bra sätt. Det är också viktigt att ha en plan för sin karaktär så att den utvecklas, samt att hålla en bra RP-nivå, lyssna på andra och följa reglerna.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Jag ansvarar för att granska ansökningar på forumet och hålla intervjuer för att ta in nya medlemmar till servern. Jag hjälper också nya medlemmar med olika saker de kan behöva stöd med.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag är aktiv minst 6–10 timmar i veckan, men vissa dagar kan det vara svårt om jag till exempel har gäster.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824