Nekad maddafacka!!!kingen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: maddafacka!!!kingen

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred jonnson

Vad är ditt discord namn? Snusmumriken

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter urban Karlsson han är en snäll och omtänksam kille men han är glad på utsidan och mörk på insidan, när han var liten bodde han i ett litet område i en liten stad där de var mycket kriminellt och mycket droger där fans de inte många poliser, hans pappa har inte funnits i bilden så länge eftersom han var kriminell och dog i ett gäng krig då han blev skjuten i huvudet ett fler tal gånger, hans mamma har betyt allt för honom, i skolan var han mobbad för han hade fel på hans stämband så han fick en väldig just röst, han flyttade till en stad där han hittade några grabbar där han och två andra ville starta ett gäng och allt gick upot tills han fick phykos och han var beroende på lsd, innan de hade han många bilar, status, och mycket bilar, hans gäng bara upåt, han ville också göra musik så han började göra rap och sedan så kom de kriminella före och sen fick han en svår sjukdom, sen kom han tillbaka, de var då han fick phykos sedan ville de andra gängmedlemarna skjuta honom och då gick han emot och skulle döda dom så han skaffade en golfklubba och gick till deras gäng hus och då försökte döda dom. han har återhämtat sig nu och han vill bli stor mellan de kriminella nätverken men han kommer inte sticka ut eftersom han vill bli en hitman med sin kompis markus.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är väldigt social och påhittig han gör som han gör och faller inte för grupptryck.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan bli agresiv lätt och dömmer folk lite lätt, han är också rätt så känslo kall av sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp nivå och bra scenarion där det inte är några regelbrott inkopplade. Jag kan också bidra till seriös rp och verklig rp också.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes jag har spelat rp rätt så länge har runt 1000h timmar på fivem har också spelat andra rp inkluderande spel såsom redM och andra spel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela bara för att vinna utan spela ut scenariot roligt och bra så att båda parterna har chans att vinna och har roligt.

Vad är suntförnuft för dig? Det är att man ska tänka verklighets troget att inte göra saker som man ej skulle ha gjort i verkligheten utan att man ska tänka utifrån sitt perspektiv, att man inte bara skulle skjuta något mitt ute på ljusa dagen utan att man väll planerar tex en skjutning.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM/ random deathmatch att inte döda någon utan andledning. VDM/ vehicel deathmatch, att inte använda fordon som vapen.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt mogen för min ålder och beter mig inte som ett svin, jag gillar att rpa bra och seriöst.

Nasse1337

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
624
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Top Bottom