Godkänd macxzy | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

macxzy

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: macxzy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124285062/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000145618686

Vad är din discord tagg? emil123.4

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Lulle

Bild på banmeddelande: image_2025-07-01_191518863.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tjuv kopplade en bil och så var de en individ som rikta vapen på mig men när jag tjuvkopplade bilen så fuckades mitt spel så att jag inte kunde snacka när jag tjuvkopplar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag hoppa in i bilen för att undvika att bli slagen för de hållde på att stampa mig och så kom en annan individ och rikta vapen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den är felaktig då mitt spel samt att jag inte kan prata när jag antingen är i inventory eller tjuvkopplings delen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit sv bannad innan men de var när jag råka slå någon på torget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte hoppat in i bilen och låtit dem döda mig eller antingen försökt springa där ifrån men då skulle de också säkert va fearrp samt att det var en staff som försökte slå ner mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom