Godkänd Mackan | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mackan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199470449856/edit/info

Ditt Hex-ID eller BanID: 215713

Vad är din discord tagg? riktigamackan

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Katten1337

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-05 152837.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett ganska stort misstag med det var inte meningen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän åkte i min bil på servern när vi skulle tanka och do när jag tankade tänker jag att katten1337 och några av han vänner kommer bredvid oss när jag tankar jag tror han hoppade ut ur bilen men då tänkte jag inte mycket av det men sen när jag hoppade in i bilen så hörde jag vad gör du som att jag hade gjort fel men jag visste inte om jag hade det för jag var i första person och såg inte att katten var bakom mig med en kniv i handen så då körde jag bort och senare fick jag en veckas ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den ban som jag fick är inte felaktig men ett problem var att jag visste inte vad jag hade gjort fel i början.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den här banen jag pratar om nu är min första.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vara i första person och sett att han hotade mig med en kniv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Status