Godkänd luzhi | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luzhi

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
156
Trofépoäng
16
Användarnamn: luzhi

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? luzhi

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Luzhi duzhi

Uppväxt: Luzhi är uppväxt i förorten där han hade en tuff uppväx.Hans pappa hade lämnat han när han va redan 5 år och hans mamma va knappt hemma eftersom hon jobba på två olika jobb för han försörja. När Luzhi va 11 år gammal så börja han o hans vän sno delar av bilar,baxa cyklar och sälja små droger på gatan han gjorde de inte för att vara tuff eller något utan för göra penger så han kan försörja
Intressen: Luzhi har alltid vara intresserad av bilar när han va mindre bruka han ta sin farfars bil och köra runt i stan och från polisen.
Känslor: Luzhi är en lugn grabb som sköter sitt egna men så fort någon jiddrar mot han eller hans grabbar det e då ilskan kommer fram han tar inte skit från någon.
Framtidsplaner: Luzhi har alltid drömt att expendera sin kontakter och köpa bilar trimma dom och sälja dom till nöjda kunder till ett bra pris o ha en inkomst därifrån

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Luzhi's 3 fördelar är strategiskt smart, loyal och Snabb och smidig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Luzhi's Har svårt att lita på folk , svårt att kontrollera sina känslor och svårt med att skaffa nya vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en hög nivå av realistiskt och rolig RP till denna community, kommer också bidra till att vara aktiv varje dag på denna servern. Hjälpa nya spelare att passa in och ge dom lite tips så dom kan njuta och komma in i rp servern

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive Rp men lämna den server för det va inte för mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär ifall man blir rånad eller gripen av polisen eller något som har med rp o göra så ska man spela med o få det vara verkligt. Exempel jag kör i stan ska in o handla i en affär jag går ut 2 maskerade män kommer med deras vapen riktade emot mig istället för att springa iväg eller inte bryr mig om mitt liv så ska man visa rädsla eller oro.

Exempel 2: Är ute med min vän vi börjar bråka med 2 andra grabbar det blir hetsig situation vi börjar slåss den andra personen hugger min vän istället för att jaga efter dom när dom har sprungit så ska ska man vara i chock/rädsla och ringa ambulans.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnut För mig är att man fattar sina egna beslut som ska vara rättvist under scenariot.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM det innebär att man får inte använda sitt fordon som ett vapen. Copbait vilket innebär att man inte ska copbaita polisen genom att göra något emot dom för skoj skull, slå/skjuta emot dom för ingen anledning.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat i några dagar nu på denna community och måste bara säga har haft det riktigt roligt att spela här än andra community servers. Som medlem kommer jag följa reglerna och bidra till en realistisk och rolig rp från min sida och kan behöva att utveckla vilket jag vill göra på denna servern.

Senaste redigerad:

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
945
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
945
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Avena!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom