Intagen luzhi | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luzhi

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
156
Trofépoäng
16
Användarnamn: luzhi

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Ange ditt födelsedatum: 6 Juni 2003

Ange ditt Discordnamn: Luzhi8836

Berätta kortfattat om dig själv: Hej jag heter Mohammed är 22 år gml är en glad,ansvarsfull person som gillar att hjälpa andra personer. Har alltid älskar fivem RP eftersom det har alltid varit min grej jag är snabb lärd vilket menas att jag lär mig hur servern funkar och så vidare.Har spelat på avena nu cirka 1 vecka snart skulle jag säga och har inte haft så här roligt som på dom andra serverna. På min fritid så umgås jag med vänner,spelar fotboll och såklart spelar fivem. Jag jobbar inom familjens företag vilket jag älskar och trivs där såklart.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv varje dag eftersom kan jobba hemma men ifall jag skulle vara på jobber så skulle jag säga kan vara aktiv mellan 11:00-22:00

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Har spelat på servern nu cirka en vecka men blev antagen till medlem idag eftersom jag ville ta min tid att lära mig reglerna och passa in helt enkelt.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på avena För att jag vill bidra till en trygg och rolig RP miljö för dom nya spelarna och dom gamla. Jag vill också utveckla mig inom staff eftersom har varit staff innan på andra spel men aldrig på Fivem och det e därför jag ansöker om de här på er server. Vill hantera support eftersom ser många där inne vill göra den processen snabb och smidig

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hantera supports se till att spelarna följer reglerna och underlätta för andra staff. Tycker också att det e viktigt som staff man ska vara förebild och att upprätthålla reglerna på servern, bidra till en trygg miljö för spelarna där dom kan känna sig trygga och see till att det inte e drama i general chatten.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kan bidra till en trygg och en säker RP miljö till servern och spelarna. Kommer också att underlätta för andra staff med att ta support kommer också se till rp nivån år hög i spelet och se till att folk följer dom reglerna som finns är väldigt aktiv i discord. Skulle också säga att jag har den ansvarigheten att vara staff

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer väldigt bra.
Exempel: 2 personer bråkar jag kommer emellan och ser till att båda lugnar ner sig och berättar deras sida av situationen och ser till att det hanteras rättvist och smidigt.
Skulle det vara något som e ban relaterad då ser jag till att rapportera de till en högre staff genom att visa min film på personen som exempel gjorde grov vdm brott anledningen till att jag hade gått till en högre staff eftersom jag kommer att vara helper tror inte jag har förmågan till att banna eller kicka men om jag har den förmågan då hade jag bannat rapporterat min anledning till varför denna personen blev bannad och skickat in min film på de också.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Senaste redigerad:

01rami1h

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
18
+rep mogen grabb skulle bidra med mycket i staffteamet!

luzhi

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
156
Trofépoäng
16
b!

Bella