Godkänd luzhi | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

luzhi

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
148
Trofépoäng
16
Användarnamn: luzhi

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad heter du på discord? Luzhi8835

Ange ditt födelsedatum 6 Juni 2003

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansökte om medlemskap ansvarig eftersom vill bära på det ansvaret att ta intervju med personer som ansökt om medlemskap.
Ser också att det e många som inte får svar är väldigt snabb och smidig på att svara är aktiv varje dag tycker jag hade passat för den rolen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt ansvarsfull människa jag vet hur det funkar att ta dessa medlemskap ansökningarna vill också utveckla mig själv inom de tror det hade varit en bra start för mig att lära mig nya saker vill att spelare ska ha förväntningar ifrån oss att dom vet att det går snabbt att få intervju om dom såklart går vidare till de vill höra om deras karaktärer i servern och hur deras karaktärer funkar och varför dom vill bli medlem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker man ska bemöta andra människor med respekt och vara trevlig man ska få dom att känna sig välkomna till servern på intervju att dom kan känna sig att dom passar in här vilket dom flesta gör.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag vill bidra genom att vara positiv och välkomna dom nya medlemmar som blir godkända. För mig handlar det om att skapa en trygg och säker plats för gamla spelare men också dom nya spelare till denna servern.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Följa reglerna inte ta deras ansökningar på skoj vara helt enkelt ärliga med deras ansökan. Till dom som blir godkänd dom ska helt enkelt vara sig själv och se till att dom bidrar till en bra RP nivå.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Jag skulle anse att vi har ansvar att ta intervju kolla forum medlem ansökningarna dagligen och att se till att man läser deras ansökningar noggrant.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Just nu har ledigt från jobbet så spelar och går ut med vänner det mesta.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tror jag har sagt det mesta

Bella

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
15
Trofépoäng
1
Nekad för nu, Behöver utveckla mera.

Top Bottom