Mildrad luke the duke | Temporär Ban Överklagan [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luke the duke

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198983802749

Ditt Hex-ID eller BanID: 427394

Vad är din discord tagg? LUKE the duke

Vem var det som bannade dig? Lemy

Bild på banmeddelande: bild_2025-08-17_224836552.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? för att jag bört mod reglarna

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag skulle köpa en dyrk och kniv av nån magnus kom inte ihåg efter namnet så jag och min vän åkte till dom så jag sickade han pengarna så sa han att man skulle hämta ut en bil så vi åkte ner till garaget man dem körde iväg utan att ge oss sakerna så vi följde efter dom när de åket nån hundra meter så krokade dem med en annan bil som var en civil polis där när vi kom fram så stod de bredvid varandra och vi ställde oss framför sedan så stack de som vi hade förhandlat med så jag och civil polisen körde efter å jag krockade in i dem så deras bil gick sönder och de började springa och jag sprang efter han och slog han till han dog sedan slog jag och min vän den andra snubben som satt i hans bil till jag trodde han va död vilket han inte va och jag gick och loota den döda grabben vilket jag inte viste va ett regel brott efter det inte står i reglarna sedan så tog andra grabben mig som gisslan och gick runt typ i tio min och vägrade förhandla med civil polisen sen så kom en admin å sa att vi skulle gå in i support sen snacka vi och jag blev bannad men jag tycker att andra grabben också efter som han bryter mot en tydlig regel

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: ja och jag tycker att GGMAXEN6 ska också bli banad

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: ja 3 tidigare bans

Hur hade du kunnat göra annorlunda? ja. jag skulle inte ha lootat eller att försöka vara krim utan krim

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Din ban kommer att bli mildrad till 2 dagar, men tänk på att inte göra sådär nästa gång, läs igenom reglerna också är du snäll.

Din banöverklagan har blivit mildrad/sänkt.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom