Intagen LUKAS302 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LUKAS302

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: LUKAS302

Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Ange ditt födelsedatum: 11 Maj 2009

Ange ditt Discordnamn: ertyx312

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en rolig person som gillar rp väldigt mycket jag är snäll, trevlig och väldigt snabbtänkande.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 timmar+ minst om dagen

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sedan 3 april eller då gamla Valon o inte avena men avena har jag varit i snart 1 månad

Varför ansöker du som staff på Avena? för jag känner att jag vill hjälpa till samt var staff på valon också och det var ett roligt jobb som hjälpte till mycket på servern och jag har utvecklats mycket sedan dess så jag tycker jag är en bra staff. Och för att jag var staff på Valon och jag blev tyvär av med den för jag missksötte mig men nu har ja utvecklat både min rp och mitt staff arbete så jag vill blir det igen för ja tykte det var väldigt kul att vara staff och hjälpa folk specca roliga scenarion dela ut varningar och bans och kicks till regelbrytare så det är därför ja ansöker,

Vad är din uppgift som Staff? att hjälpa till med servern, dela ut varningar/bans/kicks till folk som gör regelbrott samt hjälpa i support om någon behöver hjälp, så helt enkelt göra servern till en bättre server fast än den är väldigt bra. Och höra det lättare för högre staffs så inte dom behöver göra lika mycket jobb. Enligt mig ska ett staff team vara ett TEAM och inte individuella personer för då blir det ofta fel så ja tycker att alla staffs borde vara ett team så allting går rätt till för ja menar en helper ska inte ta ett ägarbeslut så då e de bra om folk sitter i support och man bara kan hoppa imellan kanalerna o snaxka om man behlver hjälp med något . Så enkelt sagt mitt jobb som staff är att underlätta för dom andra Staffsen och såklart se till så slla
Sköter sig på servern och följer reglerna!

Vad kommer du att bidra med som Staff? mycket specande ingame se till så alla sköter sig och har en bra rp nivå, support jobb sitta och dra in folk och försöka hjälpa dom med vad dom än behöver hjälp med och ja något sådant hade jag tänkt. Jag kommer också bidra med ett väldigt bra staff jobb har utvecklats mycket inom det på senaste som sagt var ja staff på novuz gamla server men blev av med den. Men det var länge sen nu har lärt mig mycket och varit staff på andra servrar men nu när ja e tillbaka på avena vill ja ta upp staff jobbet för det är väldigt kul enligt mig o sitta sena nätter och spela o ha de gött o hjälpa såklart, jag kommer också underlätta för andra staffs så dom inte får lika mycket arbete att göra hela hela tiden så man kan dela ut det på alla staffs / helpers!!

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det lungt och sansat men ändå gör det som behövs och försöker få den stressiga situationen till en rolig och lung situation. Och kanske tillkallar hjälp någon annan staff som kan komma och hjälpa så det går rätt till liksom och inte blir fel men jag hade sagt försök få det stressiga situationen till en rolig och lugn situation !

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: rp

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom