Godkänd ludvig1410 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludvig1410

Medlem
Meddelanden
35
Trofépoäng
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? ludvig1410

Ange ditt födelsedatum 4 April 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har velat att ansöka till medlemskaps ansvarig för jag har sett på sista tiden att många har börjat tappa det och inte bry sig mycket om medlemmar här på avena och jag ansöker som medlemskaps ansvarig här på avena för jag vill bli en del av avena rp och avenas framtid och jag ansöker även för att jag vill göra det bästa för medlemmarna så att Dom ska få den bästa spelupplevelsen och att medlemmarna ska känna sig välkomna här på Sveriges bästa server. Främsta anledningen varför jag ansöker som medlemskaps ansvarig det är att vissa medlemskaps ansvariga har börjat blivit lite inaktiva och då tänker jag att jag hade kunna bli det för jag är jätte aktiv om dagarna och bryr mig jätte mycket om medlemmarna som inte alla gör.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig eftersom att jag har en bra förmåga att bedöma olika situationer och jag är även väldigt välkomnande mot andra medlemmar och ni ska även välja mig som medlemskaps ansvarig för att jag är aktiva som inte andra är så mycket och att jag även har varit medlemskaps ansvarig på en annan server för jätte länge sedan så jag har lite erfarenhet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt och man ska vara trevlig och välkomnande så att många vill köra på avena rp,

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag skulle vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på avena på många olika sätt exempel att man ska ha bra rp och även om man är medlem ska man hålla en rp nivå som är väldigt hög för det gör att många spelare lockas till en server som har bra rp istället för en server som är lallig. Jag skulle velat bidra med att ta många intervjuer och ansökningar, btw förstår inte riktigt frågan.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Att man ska kunna alla grundregler, kunna placera olika regler i olika Scenarion, även Veta hur man rpar bra, kunna hålla en hög klass så att fler kommer till server och får den bästa spelupplevelsen, även att andra medlemmar ska kunna loyal och trevlig mot andra,

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Jag ser ett stort ansvar ifrån Mitt perspektiv för att om man är medlemskaps ansvarig då ska man ändå vara bra inom det området, man har ett stort ansvar över server så att man inte tar in olika som inte kan rpa, mitt ansvar hade ju varit stort som sagt.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Många timmar varje dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är aktiv och har bra erfarenhet inom medlemskaps ansvarig, hoppas ni för en fortsatt trevlig dag😁

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom