Nekad LuddzePuddze | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuddzePuddze

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Användarnamn: LuddzePuddze

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Landberg

Vad är ditt discord namn? LurreSnurre

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Thomas Törnkvist och han hade en väldigt dålig far som slog honom och hanterade honom som skit vilket gjorde att han fick en dålig uppfostran, han fick inga vänner i skolan och han blev alltid mobbad för han satt själv på lunchtid och efter ett tag valde han att hoppa av skolan och nu har han varken ett jobb eller pengar. darför valde han att bli brottsling och råna andra för deras pengar så han kan överleva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan försöka få med fler folk som kanske inte får vara med och rpa lika mycket så dem inte känner sig ensamma och jag kommer försöka göra så att folk förstår alvaret om servern och att det inte är något skämt där man bara kan skjuta alla man ser.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? kan jag få frågan lite bättre förklarad så jag kan svara på den?

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det skulle jag säga. sunt förnuft är när man tänker efter själv om vad som är rätt och fel till exempel så borde man själv förstå att det är fel att bara skjuta någon bara så där utan anledning. powergaming är när du kanske hamnar i ett scenario där det har hänt en bil olycka med dig och någon annan, om du bara skiter i och låtsas som ingenting och kör därifrån så är det powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja väldigt mycket faktiskt, var en gammal medlem i valon.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har 3 olika namn, man måste prova alla tre och se vilken som stämmer. 1st LurreSnurre. 2st Ludde-Pudde. 3st quixzz11

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,091
Trofépoäng
38
Status