Godkänd LuddzePuddze | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

LuddzePuddze

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Användarnamn: LuddzePuddze

Vad är ditt discord namn? LuddzePuddze / AllahLurre

Vilken arbetsplats ansöker du till? jag ansöker som biträdande chef till cookatoos

Varför vill du bli Chef/VD? för jag vill att cockatoos ska vara öppet oftare och ha koll att alla som arbetar på cockatoos arbetar och inte bara abusar jobbet för pengar som många jag träffat. jag vill ha jobbet så att folk kanske har något att göra om de är uttråkade och kanske vill träffa andar. jag är medveten om att folk oftast inte kommer till cockatoos men jag har några planer om hur jag ska göra så att folk faktiskt vill komma till cockatoos. jag kommer hämta en limosine och göra /annons och säga att cockatoos e på torget och bjuder på gratis drinkar. såklart kommer jag också kräva pengar för drickorna men jag vill fortfarande att folk ska få en social och rolig rp istället för att stå på torget och löka. det är en sak vi alla ser varända dag i avena. det vill jag försöka ändra på. cockatoos har en massa potensial att bli populärt men de som arbetar där hanterar inte jobbet på rätt sätt. som sagt så använder de bara jobbet för pengar...

Vad rollspelar du som för tillfället? en kriminell som e kort och har en bra humor och är rätt så oseriös men när det kommer till viktiga scenarion som när hans kompis har blivit kidnappad så slutar han skämta runt.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? jo jag har jobbat som chef på moore club tidigare men jag var inte det s¨å länge eftersom att jag tog en paus bara några dagar senare.

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer utveckla arbetet genom att få fler folk att komma till lokalen och betala för drickor så att företaget tjänar mer pengar och jag kommer se till att dem som inte är aktiva som cockatoos personal kommer få sparken om de inte börjar på riktigt arbeta.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? såklart inte, jag har läst och förstår konsekvenserna om man gör det och jag är nöjd med denna server.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? för att som sagt kommer jag se till att dem som inte hanterar arbetet rätt så kommer de först få en varning och om de fortfarande inte lyssnar så kommer jag sparka dem, jag kommer också som sagt se till att folket har kul och får en mer social rp och får träffa nya personer.

Hur många bans har du? runt 4-5 men enligt mig var 2 av dem rätt så dåliga anledningar eller så var det att staffen inte speccade hela scenariot eftersom att det jag gjorde borde varit tillåtet vid det scenariot..

Top Bottom