Godkänd Luddepudde | Medlemskap ansökning [Snigel] [snigel]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddepudde

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad är ditt discord namn? migrationsverket1

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Karl Bertil. Han är uppväxt med fordon och alltid velat bli mekaniker, alltid gillat att meka med all sorts fordon.
Han växte upp med en Mamma och en Pappa. Hans pappa är mekaniker och arbetat med fordon hela hans liv, han äger själv en verkstad där Karl har vuxit upp. Och varit med Pappa varje dag efter skolan. Nu när han har vuxit ska han ge sig in i livet och skaffa jobb på en verkstad efter gymnasiet.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är hjälpsam. Trygg och vara med, tar hand om Familj och Vänner. Snabb att jobba och kan de han håller på med.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han blir arg ganska snabbt och hög temperament. Blir rädd lätt, lite trög mentalt och fattar inte allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan göra rpn bättre och bidrag med det jag kan. Jag kommer förhoppningsvis arbeta inom Verkstaden och då kommer jag kunna hjälpa ut folk, anställa folk, ge folk mina talanger. Och förbättre rpn på dess vis.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ganska mycket erfarenheter. Har över 1000 timmar på Fivem. Har tidigare spelat på unive och fjällen. Men nu söker jag en mer seriös spel server och hoppas att jag har hittat den rätta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bara sitta och spela för sin egen vinst utan att man ska göra det roligt för båda parterna. Så att jag inte hela tiden gör fel bara för att vinna och få det roligare för mig själv utan att göra så att alla får roligt i scenariot och inte bry sig om man tappar något, till exempel ett vapen eller något liknande.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka som man skulle gjort i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, Vdm, Rdm, Nlr, Powergaming, suntförnuft. Metagaming är att man inte ska ta information utanför spelet och rpa på det. Vdm är att man tar sin bil för krocka i folk eller för att döda dom. Rdm är att man dödar en person utan andledning. Suntförnuft är att man ska tänka som man gör i själva verkligheten.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mycket erfarenhet inom rpn och spenderat väldigt mycket tid på de. Jag är väldigt kunnig och tror att denna server kommer funka bra för mig.

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

snigel

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
120
Trofépoäng
16
Din medlemskaps ansökan har blivit godkänd. Välkommen till Avena!Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom