Godkänd Lucke andersson | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
26
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lucke andersson

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? luckeps

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2009

Berätta om din karaktär. . Min käraktär heter lucke andersson han är 19 år gammal och är en känd person för brott. När han var 17 år gammal så hamnade han inom kriminella som gav honom uppdrag att sälja dråger eller döda folk, När han gjorde det en gång så var polisen när platsen så dom hörde smällarna och var snabb på plats och såg en person liggandes på marken och hade vittnen som såg lucke springandes från platsen med en vit mercedes och då la polisen en efterlysning. Han blev tagen och skickades in i SOS hem en stund och sen kom ut och var o sålde dråger igen för pengar och då hade inte pratat med sina föräldrar på jätte länge och hörde att båda gick bort i en bil olycka i södertälje. Han blev ledsen och blev arg och blev som en person som aldrig gav upp och kämpade alltid och vann allt. När han var kriminell så alltid hade han känslor som var att han blir inte lätt påvärkad av saker, Han växte upp med grabbar från trapphuset som kopplades till lite kriminellt o sånt. Han är en riktig pengar kille och älskar dyra saker.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag tar lugna beslut och tänker igenom allt rolig och snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Hunrig ofta fattig inget jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och rolig rp ska försöka hålla hög och bra rp nivå så det blir så bra och roligt så möjligt i scenarion

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat unive innan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid vinna låta dom andra vinna också att det ska bli en bra scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Tänka logiskt och tänka att det är real life och om att man inte ska hoppa och leka men det hade varit IRL och ska tänka riktigt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Suntförnuft, VDM.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nix

Nasse

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
605
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom