Godkänd lucas123125225 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucas123125225

Ny Medlem
Meddelanden
16
Trofépoäng
1
Användarnamn: lucas123125225

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199789639515/

Ditt Hex-ID eller BanID: 567083

Vad är din discord tagg? lucas14222

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? enzo

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde terrordåd på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit staff så lät ja min polare spela när jag skulle gå och gå på toa och medans jag var på toa så hade han gjort så jag fick av med staffen och så att jag blev indragen medlem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de var de för de var inte jag som gjorde de, de var min vän

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. HAr inte de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade inte kunnat låta min polare att spela på min dator

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ajjemän

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Ta ansvar över din dator.