Nekad Lowkeygod | Medlemskap ansökning [Faygooz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowkeygod

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? loketoke12333

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Knutsson, han är född 1965 i göteborg men nu bor han i los santos. Roger växte upp mitt i stan med sin pappa som var en jägare vilket var svårt för det var en bit till närmsta jägarställe. Hans mamma jobbade på en coop i centrala göteborg. Roger var ensam mesta dels av tiden eftersom hans föräldrar jobbade så mycket. Han gillade att gå runt på stan och utforska världen. Han hade det svårt i skolan vilket gjorde honom självgående och gillade inte främlingar han inte kännt eller träffat innan. Rogers storebror gick bort under en snöskotertur upp i norrland som han är väldigt sårad över men han har döljt smärtan för personer. Han gick ur skolan med låga poäng för alla personer som hade varit mobbare mot honom inte hade gjort det lätt för honom. Men det gjorde honom stark.
Roger är ganska tillbakalutad och inte skapar bråk och sådant men han har bra humor och är glad med dom han faktiskt litar på. Han har svårt att visa kännslorna han har inombords så han gömmer dom bakom ett leende. Roger är lojal och hatar orättvisa även fast han inte är helt inom lagen själv. Han använder helst ord för att trösta folk eller lösa problem men ibland kan det hända annat.
Roger har intressen för bilar, han älskar att skruva på gamla bilar. Han drev ett litet meckföretag innan han flyttade till los santos där han jobbade med allt från mc till stora muskelbilar. Han gillar naturen men inte naturens insekter dom är bara störande. Han har ett intresse bland pengar, han älskar pengar och jobbar hårt för att tjäna pengarna.
I framtiden vill han starta företag där han är lastbilsmekaniker och starta mc gäng, inte för att orsaka trubbel utan för att åka runt i utkanten av staden och ha det gött med polare på mc. Samtidigt som det så vill han även testa på det mindre lagliga sätten att leva på men det är han lite kluven emot.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Roger är inte helt god eller ond, det gör honom intressant att spela med eftersom han kan fatta oförutsägbara beslut på grund av känslor, logalitet eller bara rent kaos. Roger är en överlevare, han har en tuff uppväxt vilket gör honom stenhård. Han är skicklig med vapen, fordon och mekanik. Det gör honom till en person som passar in i mågna olika scenarion tillexempel smuggling, mekanikerjobb, mc jäng eller kaosmakare. Han är en idol för unga som har det svårt i livet för han har visat att livet blir bra tillslut fast att det inte går så bra en viss tidsperiod.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Roger har svårt att lära känna nya människor eftersom han inte kan lite på folk helt ut. Det gör att han kan verka kall eller avvisande vilket ibland skapar konfliker. Roger har överdriven lojalitet, när han väl fäst sig till något så blir han blind av saker runt omkring honom. Det kan göra att han hamnar i dåliga situationer eller begår brott han inte skulle ståt för egentligen. Roger har lätt att tappa kontrollen när han provoceras, särskillt om någon hotar nån han verkligen tycker om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med att skapa djupa karaktärsrelationer och band mellan personer. Jag gör rp till en högre nivå av kul. Jag gör det svårare för folk som tycker att det är roligt att förstöra genom att faktiskt reda ut problemen dom har istället för att bara börja veva. Jag bidrar till jobb åt poliserna och hjälp åt poliserna det beror på om jag gör lagliga eller olagliga saker.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på några andra RP servrar men inte någon lika seriös som denna. Har spelat på denna servern innan men inte haft medborgarskap. har spelat andra spel som är gansla lika och tycker det brukar funka ganska så bra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inte alltid ska göra så att jag vinner i ett scenario utan dom jag möter i scenariot också ska vinna om dom har övertaget tillexempel.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att kunna fatta rätt beslut med hjälp av erfarenhet logik och lite magkänsla. Man ska inte bara göra saker för att det är kul utan man ska ha en tanke kring vad som kan hända och inte göra saken om det inte kommer sluta bra.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte döda någon utan bakomliggande anledning det kallas för rdm. Man får inte använda sin bil som vapen, det kallas vdm. man får inte meta så som att man vet saker som din kararktär inte vet eller tillexempel prata i discord. Inga sexuella trakasserieer eller övergrepp. Ingen bug abuse. Nlr vilket är att man inte kommer ihåg det som hände precis innan karaktären dog.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är ofta inne och spelar och därför har jag en karaktär som är mycket aktiv ofta. Jag gör inte så mycket om dagarna så när jag har lust så går jag in och spelar på severn. Jag hoppas att ni blir nöjda med min ansökning så får ni ha en fortsatt fin dag!

Pringlich

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom