Godkänd Lorenzo1 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lorenzo1

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
3
Användarnamn: Lorenzo1

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199510979442/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000015c6e0372

Vad är din discord tagg? lorenzo089614

Vart är du bannad? Discord

Vem var det som bannade dig? Alz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-26 193624.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff diss från servern sedan ett montage som fick mig bannad från discorden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Va i ett scenario där jag som polis hade beslagtagit vapen, medans jag fortfarande är i scenariot så plockar en annan staff dessa vapen (ar2qune) som jag sedan speccar då jag var staff och ser honom lägga det i sin bil. efter scenariot så går jag in i ett samtal där alla som var med på scenariot sitter i inclusive ar2qune och jag har ganska mycket attityd då jag såklart va upprörd sedan så blir jag bemött av att bli kallad massa saker så jag säger grövre saker sedan blir jag bannad . det med samtalet var mitt fel ingen annans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel i samtalet det med vad som hände i scenariot var inte mitt fel utan det vara bara varför jag kom in i samtalet hetsig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg det var ganska längesen men dom flesta bansen är svbans som andra staffs har lallat med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vara hetsig i support och va minde aggresiv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Lorenzo1

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
3
montaget var kanske uppe i nån dag tills jag märkte att de va barnsligt.

spray

Aktiv Medlem
Meddelanden
220
Trofépoäng
16
+++rep ge grabben en ny chans

Alz_9

Head-Admin
Forumpersonal
Head-Admin
Staff Manager