Dubbelpost lokep | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lokep

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
3
Användarnamn: lokep

Länk till din steam profil: perssonloke2

Ditt Hex-ID eller BanID: 215713

Vad är din discord tagg? lokep

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Shonax

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-06-24 11_53_59.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag köpte en bil men den va modad jag viste inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va och köpte en bil nyckel till min andra bil och sen så gick jag till bärgarn och skulle ta ut min andra bil då ståg det någon och rykte i min bil dör då sa jag va kör du då sköt han mig och sen så började någon staff prata med mig och sa den har bilen var moddad och jag viste inte datt den bilen va modad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en felaktig ban jag viste inte att det va en moddad bil jag trode det va en vanlig import bil

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad några gånger innan men inte så länge typ 5 dagar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom