Nekad LISENS BENZ | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LISENS BENZ

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? ahmed

Vad är ditt discord namn? hjalle har en köttbulle kuk vovve

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2010

Berätta om din karaktär. heter ahmed är 14

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär jag följer regler jag lyssnar på vad staff säger och jag är snällä

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag blir arg när folk är kaxsiga jag är jobbig ibland och vet inte mer de är typ alt

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra och smidig rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag spelade i unive och sen tyckte de va tråkig så gick jag til denna servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att hjälp sina med kamrater

Vad är suntförnuft för dig? att veta vad rätt och fel är och hur man beter sig i olika samman hang med andra människor

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Som en gäng medlem är man rädd för polisen och vill under alla omständigheter undvika kontakt med dem. Alltså ingen "police bait". Om man omkommer så kommer man inte ihåg vad som hände scenariot du dog i och får inte utföra hämnd. Inom ett yrke får de inte finnas någon korruption.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38