Nekad LISENS BENZ | Medlemskap ansökning [Madzn]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

LISENS BENZ

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? yezen

Vad är ditt discord namn? hjalle har en köttbulle kuk vovve

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2010

Berätta om din karaktär. jag är snäll och har lite criminel i mig och jag följer alla regler jag vill va polis och jag är realistic

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär jag följer regler jag lyssnar på vad staff säger och jag är snällä

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag blir arg när folk är kaxsiga jag är jobbig när polisen stannar mig och jag snore bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra en upplevelse som ingen annan har gjort jag ska göra så mina kompisar börjar spela och jag lägger ut på tiktiok

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag spelade i unive och sen tyckte de va tråkig så gick jag til denna servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att vinna i längden: Du kanske offrar en kortsiktig fördel för att bygga förtroende eller få ett framtida samarbete.

För att påverka motpartens beteende: Du kan agera på ett sätt som får motparten att underskatta dig eller agera irrationellt senare.

Vad är suntförnuft för dig? för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP. Bygger på Rimlighet, Respekt och Hänsyn.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) VDM Vehicle Deathmatch) POWERGAMING

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Madzn

Helper
Helper
Meddelanden
50
Trofépoäng
6
Nekad - Nekad skriftlig ansökan, Utveckla allt, lycka till nästa gång!
:avena:

Top Bottom