linusjohansson925@gamil.
Ny Medlem
- Meddelanden
- 8
- Trofépoäng
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad är ditt discord namn? Linusjohansson925
Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2007
Berätta om din karaktär. rolig mycket snäll och är vän med alla
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll rolig har många vänner
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan bli arg om folk inte gör som dom ska och är rolig och snäll
Vad kan du bidra med till serverns RP? försöka ha så roligt följa alla regler
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört på andra serverar innan
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man spelar mot partens sida tex vinst
Vad är suntförnuft för dig? den som är suntförnuft för dig är det inte för andra
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är at man inte får döda någon utan anledning. NLR man får inte minas efter man har dött
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan bidra med bra RP och är rolig
Vad är ditt discord namn? Linusjohansson925
Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2007
Berätta om din karaktär. rolig mycket snäll och är vän med alla
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll rolig har många vänner
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan bli arg om folk inte gör som dom ska och är rolig och snäll
Vad kan du bidra med till serverns RP? försöka ha så roligt följa alla regler
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört på andra serverar innan
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man spelar mot partens sida tex vinst
Vad är suntförnuft för dig? den som är suntförnuft för dig är det inte för andra
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är at man inte får döda någon utan anledning. NLR man får inte minas efter man har dött
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan bidra med bra RP och är rolig