Inaktuell Linda | Chef-jobb ansökan (mikka)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Linda

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
3
Användarnamn: Linda

Vilken arbetsplats ansöker du till? Taxi

Varför vill du bli Chef/VD? Jag har alltid tyckt om att jobba inom taxibranschen. Att skjutsa folk och vara social. Men känner att jag nu vill ta steget längre!

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Inte varit chef, men anställd som taxichaufför.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer försöka ordna samarbeten med olika företag, där vi båda kommer gå i vinst, men framförallt ha ett bra och roligt rp på vägen. Kommer också ha rabatt vissa dagar!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Ja!

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag är ordningsam och social. Gillar att ta mig an nya utmaningar. Har aldrig haft en chefroll innan, så detta skulle bli en rolig utmaning för mig!

Hur många bans har du? 0

vAlexx

Utvecklare
Forumpersonal
Utvecklare
Meddelanden
892
Trofépoäng
26
Bra ansökan. Behövs en taxi chef just nu så är rätt säker på att denna kommer bli godkänd.

Mikka

Medlem
Meddelanden
30
Trofépoäng
8
Hej, För tillfället så fungerar inte taxi firman, Både mlo och yrket ingame saknas. Vad jag vet så håller dom på att fixa detta men högst oklart. Om något annat yrke skulle intressera så får du vänligen skicka in en till ansökan!

Top Bottom