Lillen99
Ny Medlem
- Meddelanden
- 4
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Lillen99
Vad är ditt discord namn? bangare1234/lillen
Vilken arbetsplats ansöker du till? Cockatoos
Varför vill du bli Chef/VD? Jag har varit chef på liknande job på annan server och det har funkat väldigt bra och rullat på ok.
Vad rollspelar du som för tillfället? Civil.
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har kör på ett ställe som heter vanilla unicorn på en annan server.
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer se till att klubben håller sig uppe med ett bra rykte och få folk att vilja gå dit o inte ba tänka på det.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Vet faktiskt inte, skulle ba va kul o ge detta en chans på avena
Hur många bans har du? Jag har inga
Vad är ditt discord namn? bangare1234/lillen
Vilken arbetsplats ansöker du till? Cockatoos
Varför vill du bli Chef/VD? Jag har varit chef på liknande job på annan server och det har funkat väldigt bra och rullat på ok.
Vad rollspelar du som för tillfället? Civil.
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har kör på ett ställe som heter vanilla unicorn på en annan server.
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer se till att klubben håller sig uppe med ett bra rykte och få folk att vilja gå dit o inte ba tänka på det.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Vet faktiskt inte, skulle ba va kul o ge detta en chans på avena
Hur många bans har du? Jag har inga