Godkänd LILabdi | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

LILabdi

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: LILabdi

Vad är ditt discord namn? Nabbe

Vilken arbetsplats ansöker du till? Securitas chef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för att göra staden tryggare och kunna bidra med goda saker till staden. Jag skulle bidra med tryggare stad och säkrare genom att hjälpa andra och fånga kriminella eller dom som bryter mot lagen.
Jag kommer köra runt mycket och se till så att alla följer lagen och inte gör olagliga saker.

Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminell rollspelare jag som för tillfället.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej jag har aldrig varit chef har varit polis tidigare i andra serverar ovh patrullera.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer vara aktiv väldigt ofta samt kommer jag se till att få in folk i detta yrket. Jag kommer utveckla detta genom att vara aktiv väldigt ofta och ta kriminella och de som inte följer lagboken.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej bara avena som gäller

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker ni ska välja med som chef för jag skulle ta hand om de på ett bra sätt samt vara aktiv ofta.
Jag gillar de jag gör och de bidrar med bättre arbete. Jag kommer vara snäll som chef och ta hand om kollegor och dom som jobbar i Securitas på ett bra sätt.

Hur många bans har du? Jag har 0 bans

real_megic1_1mike

Aktiv Medlem
Meddelanden
136
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Top Bottom