Nekad LILabdi | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

LILabdi

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: LILabdi

Vad är ditt namn i verkligheten? nasr

Vad är ditt discord namn? LILabdi

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Jag heter abdi och är 1,90 jag lever i stocholm gillar fotboll och jag skulle bidra med massa bra grejer till servern och rpar väldigt bra.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Min karaktär har väldigt bra tålamod och gillar o hjälpa till folk samt så är han väldigt kunnig inom i prencip allt

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Min karakär gillar inte när folk ljuger och kan inte sitta stilla samt ser dåligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag rpar väldigt bra och hjälper folk som behöver med de jag kan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat de super mycket innan som i tex förorten.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska liksom göra som om du blir robbad i verkligeheten och inte dra fram en pistol o sjuta dom.

Vad är suntförnuft för dig? De är när du gör grejer som är verkliga

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm-Vehicle Deathmatch rdm- random defthmatch

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är hjälpsam och online ofta

Top Bottom