Lil_adolf
Ny Medlem
- Meddelanden
- 8
- Trofépoäng
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198930517480/
Ditt Hex-ID eller BanID: 794793
Vad är din discord tagg? Lil_Adolf
Vem var det som bannade dig? zarbzdzn
Bild på banmeddelande:
Varför tror du att personalen valde att banna dig? bröt någon regel
Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: affärs rån
Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Jag tycker att den var lite felaktig för de sa att jag sprang med en gissla men det var typ 4 meter o då ficka jag 15 dagar ban det tyckte jag var lite väl länge
Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Hade en kofot utan krim, visste inte att man behövde det
Hur hade du kunnat göra annorlunda? inte sprungit lite
Har du läst igenom våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej
Ditt Hex-ID eller BanID: 794793
Vad är din discord tagg? Lil_Adolf
Vem var det som bannade dig? zarbzdzn
Bild på banmeddelande:

Varför tror du att personalen valde att banna dig? bröt någon regel
Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: affärs rån
Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Jag tycker att den var lite felaktig för de sa att jag sprang med en gissla men det var typ 4 meter o då ficka jag 15 dagar ban det tyckte jag var lite väl länge
Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Hade en kofot utan krim, visste inte att man behövde det
Hur hade du kunnat göra annorlunda? inte sprungit lite
Har du läst igenom våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej