Godkänd Liiam | Temporär Ban Överklagan [Pergusonrose]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liiam

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Liiiaam/

Ditt Hex-ID eller BanID: 11000013ff359b4 (Hex)

Vad är din discord tagg? liiiamm.

Vem var det som bannade dig? visioae

Bild på banmeddelande: eee.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För jag tydligen hade en kofot då blir jag insta bannad i 4 dagar utan ett samtal krim utan krim men kofot kan väl inte vara krim aktigt bara för man har på sig en sån utan om man skulle använda?

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Springer på torget o blir bannad för man tydligen har kofot frågade i support o jag tyckte de var en onödig ban att lägga enligt mig men han gör som han vill

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Riktig onödig ban att bara man vill samla bans för sakens skull. Tycker staff samtal hade varit bättre o inte man bara instabannar på direkten för sakens skull. Gjorde inget fel då ajg e ickemedlem kan inte göra nått ändå me kofoten o hade inte planerat att använda den.

Tycker man kan tänka på att kanske prata me mig då jag är ickemedlem för jag visste inte kofot var olagligt ialf ha på sig den. Om jag skulle ha försökt använda den hade de varit en annan grej. Jag vill gärna bli unbannad. Kanske bra att ta de om ni bannar mig för de nu tog ni inte vapnet o har de på mig fortfarande.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: 0 tidigare

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Visste inte ens kofot var krim utan krim när jag inte använde den på nått sätt samt är icke medlem och borde inte blivit bannad. Trodde de ba gällde om man skulle använda de inte bara ha på sig de. Då jag inte gör nån krim aktivitet sen är kofot inte olagligt i sig om man inte använder till sånt

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom