Nekad Liamgta | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamgalet

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
56
Trofépoäng
8
Användarnamn: Liamgta

Ditt namn: Liamgta

Ange ditt födelsedatum: 24 Augusti 2008

Ditt Discordnamn: Liamgta

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är inne varje dag i minst 3 timmar förutom när jag är på resor och andra ärenden.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem i en månad ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Jag har blivit bannad 3 gånger fast två ogiltiga 30 minuters banner.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? För jag tycker att det ibland är för mycket lall och vill gärna få bort det, speciellt när jag är vd på Ragnhilds så brukar det vara mycket kaos och där vill jag ändå kunna göra något åt det istället för att behöva hoppa support skulle jag kunna ge dem en kick så dem lär sig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har som uppgift att hålla ordning på servern och se till att alla följer reglerna. Det kan handla om att stoppa fusk, lall, griefing eller annat störande beteende. Man ser till att spelare har en bra upplevelse och att ingen förstör för andra. Det är också viktigt att kunna kommunicera tydligt, vara rättvis och kunna ta beslut snabbt om någon bryter mot reglerna utan att prata ooc

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Avena för att jag gillar att hålla ordning och skapa en bra upplevelse för alla spelare. Jag är aktiv, engagerad och tycker det är viktigt att alla följer reglerna så att RP:t blir så bra som möjligt. Jag vill bidra till att Avena fortsätter vara en seriös och rolig server där alla känner sig välkomna, och jag är inte rädd för att ta ansvar när det behövs

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption är när man gynnar sig själv eller vänner genom att bryta mot reglerna. Abuse är när man missbrukar sina staff-rättigheter, t.ex. kickar eller bannar utan anledning. Båda skadar servern och förstör spelupplevelsen för andra.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38