Nekad Liamgta | Medlemskap ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamgalet

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
56
Trofépoäng
8
Användarnamn: Liamgta

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam holmesson

Vad är ditt discord namn? Liamholme

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Onyx, lite trögfattad men är duktig på att prata. Har alltid med sig sin assistent vart han än är, går med på det mesta och är lättlurad. Växt upp med att ogilla polisen, han vill bli en advokat

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig, snäll, gör rp till en roligare plats

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Trög, går med på allt, ogillar polisen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har tänkt skapa en karaktär med en tydlig bakgrund, mål och personlighet – vilket gör att andra spelare får något att reagera på och spela emot. Jag vill bidra till servern genom att skapa både seriösa och underhållande scenarion, oavsett om det handlar om vardagligt liv, kriminella intriger eller oväntade händelser. Jag fokuserar mycket på att hålla mig in-character och respektera RP-reglerna, och jag gillar att spela på konsekvenser och utveckling över tid.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat mycket rp innan och är väldigt bra på rollspel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att “spela för motpartens vinst” i ett GTA RP-sammanhang (eller rollspel i allmänhet) betyder att man inte alltid spelar för att vinna själv, utan att man ibland aktivt spelar på ett sätt som gynnar den andra partens rollspel – även om det innebär att din egen karaktär “förlorar” i scenariot.

Det handlar inte om att ge upp, utan om att skapa bra och trovärdigt rollspel som driver berättelsen framåt.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är sunt förnuft att kunna tänka efter innan man agerar, visa respekt för andra spelare, och förstå vad som är rimligt och orimligt – både in- och out-of-character.
Det handlar om att följa serverns regler, men också att agera på ett sätt som skapar bra rollspel för alla. Till exempel: inte springa rakt in i en skottlossning utan anledning, inte bryta karaktär mitt i ett scenario, och att inte försöka “vinna” varje situation. Sunt förnuft är att känna av situationen och bidra till att spelet blir roligt, trovärdigt och respektfullt för alla inblandade.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft, Social RP: combatlogging, rdm, vdm

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte riktigt kände att jag fick med allt.

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
Granskar!

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
Nekad.
Anledning: Utveckla frågorna: Berätta om din karaktär. och Har du någon erfarenhet inom rollspel?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom