Godkänd lesterbreee | Medlemskap ansökning (TheLord)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

lesterbreee

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: lesterbreee

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? villepille_2010

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2010

Berätta om din karaktär. Lester Grönberg
jag är en kille som växte upp i en konstig familj asså mina föräldrar bråka mycket och dom hade inte så mycket pengar så han kunde inte få de alla andra har men hans vän va rik och han va hans bästa vän dom va med varan varje dag och sen ville lester känna pengar men viste inte hur men han har fått hör hur mycket alla kriminella tjänat så han ville gör som dom men han visste inte att han kunde ta sig ut ur de och han visste inte gränserna för att göra dom här jobben men han hittade en kille som gör de där och berätta exakt allt som han visste också fråga han Lester en extra gång ifall han inte har ångrat sig men de hade han inte så han fick jobbet och gjorde de typ 10-15 dgr i rad och han va väldigt bra på att springa för han hittade en fotboll i skogen och han tog med den hem till han och har spelat fotboll jätte länge, när Lester inte ville springa mer så gick han till dom och frågade och dom sa först nej men sen sa dom okej då du är liten och kom inte hit igen om du behöver pengar och Lester blev rädd och sa okej sen gick han hem så fort han bara kunde och ringde sin bästa vän.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är snäll, bra på fotboll och han ödmjuk

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han har haft de dåligt i sin barndom så de kan såra han, han har kriminella i sin röv och han är inte så rik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag brukar arbeta med att köra dhl bil och leverera packet och kommer ha kvar de jobbet ett bra tag till men jag kan jobba eller hjälpa till folk ifall deras bil är sönder och behöver en ny så kan jag köra dom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag, 2år+

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du ska göra det roligt för båda parterna. Du ska alltså INTE bara sträva efter att vinna varje scenario utan faktist se till att det blir kul för alla som deltar i det, de ska inte spela någon roll ifall man själv ”förlorar” scenariot.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft för mig de är något man inte kan göra i värkligheten, eller för den delen ha det extremt svårt för. När det kommer till suntförnuft så ska man alltid tänka sig för och ställa sig frågan "Kan jag göra detta i verkligheten", och om svaret är Nej men ändå så gör du det så bryter du mot suntförnuft.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random Death Match, Fear RP - Att värna för sitt liv inom rollspel, VDM - Vehicular/Vehicle Death Match, Powergaming - Du gör något orealistiskt eller spelar du för makt och pengar.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tycker de är bra så här

Top Bottom