Inaktuell Leonsaren | Permanent Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonsaren

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354470480/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:1100001177f1650

Vad är din discord tagg? animetts

Vad är det för typ av avstängning? Server

Vem var det som bannade dig? Det står "matraas" och MBL vilket är mitt eget konto

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-08-12 130339.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag vet inte jag gick bara ner för gatan påväg för att skaffa ett jobb. Antar att de var en moddare som kanske bannade mig?

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag gick över vägen vid centrala staden.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Jag gjorde ingenting fel gick till och med vid övergångstället =). Så fattar inte hur jag kan ha blivit bannad.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Nej är helt ny på servern.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Ingen aning.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej förstått

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Hoppa support för unban.