Nekad Leon Oblock | Medlemskap ansökning (Xeyz)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon Oblock

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Leon Oblock

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? lleonnnn.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leon Oblock och han är 24 år gammal. Leon Oblocks uppväxt var ganska så tuff och jobbig, han har levt ett helt liv utan sin pappa vilket har gjort det jobbigt för honom. Han kom i fel umgänge och började med kriminella handlingar, kunde vara allt från bilstölder till butiksrån. När han var 15 år så blev han flyttad till ett HVB hem som verkligen fick han att tänka på vill jag verkligen leva detta livet? Leon Oblock gillar inte att utrycka sina känslor utan han vill alltid visa sin starka sida. Men när han blev 18 år så flyttade han ut från sitt hem och hitta till denna staden, Leons mål nu är att bli en polis som håller staden borta från kriminella personer. Leon Oblock har nu kommit bort från allt skit och siktar nu på nya mål! Hans dröm är att bli en polis. Leon Oblock har alltid haft intressen för bilar, sedan han var liten så har han alltid hjälp sin mamma med bilen när den blev trasig. Han skulle även vilja bli en polis-mekaniker om man kan kalla de så? Men han siktar nu på nya mål!

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är lojal, stark och han är positiv.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Ibland inget konsekvens tänk, svårigheter att hålla tillbaka sin ilska, måste alltid göra något.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en väldigt realistiskt och hög rp nivå, jag kommer göra allt vad jag kan för att kunna bidra så mycket till en seriös server. Jag kommer spela mycket nu när det är jullov och jag kommer även hjälpa folk att förbättra deras rp nivå.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har rp:at på många serverar innan som penguin, unive och centic. Jag har spelat FiveM under en väldigt lång period så jag kan reglerna och vet hur allting fungerar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska behöva vinna ett scenario för att det ska vara kul, man spelar för att det är kul och inte bara för att vinna ett scenario. Det ska vara roligt för båda partnerna.

Vad är suntförnuft för dig? För mig innebär suntförnuft att man ska ha ett logiskt och realistiskt tänkande, liksom man går inte bara fram till någon på torget och slår dom i ansiktet. För det skulle man nog aldrig göra i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (Vehicle Deathmatch), VDM innebär att använda fordon som ett vapen. RDM (Random Deathmatch), RDM betyder att döda en annan spelare utan någon som helst förklaring. Powergaming, Powergaming innebär att agera på ett sätt där du tvingar andra spelare att göra saker utan deras samtycke eller utan att ge dem en chans att reagera. Metagaming, Metagaming innebär att använda information som din karaktär inte borde känna till i spelet. Ett exempel är om du använder information som du har fått igenom discord.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Xeyz

Medlem
Meddelanden
41
Trofépoäng
8
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Nekad! Hittar inte dig i discorden