Godkänd LennyG | Temporär Ban Överklagan [Splirran]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

LennyG

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199812782856/

Ditt Hex-ID eller BanID: Ban-ID: 868786

Vad är din discord tagg? gurraa#5885

Vem var det som bannade dig? splirran

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-01 182634.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För jag var krim utan krim.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Det som hände var att en grabb körde in i min bil flertal gånger och var kaxig så jagföljde efter han körde in i mig igen sedan hoppa jag ur bilen för att snacka med honom men då snodde han min bil så jag och en kompis följde efter. Han valde att åka ner med min bil i vattnet vilket ledde till att jag blev arg och tog i med hårdhanskarna sedan tar min kompis en marrabou chocklad kaka och ett rep av honom efter detta kom det upp att jag hade blivit bannad.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Egentligen inte för att jag tycker man ska få ta i med hårdhandskarna om någon snor ens bil vilket jag även hade gjort i verkligheten vem vill att ens bil ska bli snodd? om jag ska behöva vara Krim för att göra sånt här så blir jag givetvis detta!

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Har bara en tidigare ban och det var så att min vän/Sickan (tidigare mod) körde motorcykel och crashade och han sade ajajaj men det togs som att han inte reagerade rätt så jag blev bannad. tycker även att detta var fel.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Vara krim.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Svårt att hitta vart man blir krim. för hade gärna blivit det isåfall.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

Splirran

Medlem
Meddelanden
45
Trofépoäng
8
Din banöverklagan har blivit Godkänd, Hoppas du lär dig av ditt misstag och inte gör om det.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande - Arkiv

Top Bottom