Intagen Lemy | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
306
Trofépoäng
18
Användarnamn: Lemy

Vad heter du? Lemy

Ange ditt födelsedatum: 4 November 2008

Ange ditt Discordnamn: lemyaviation

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Elias och tycker om att spela FiveM men också att spela Microsoft Flight Simulator 2020. Jag är 15 år och har spelat FiveM i ungefär 8 månader men har varit staff på många servrar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Det beror på eftersom att jag har börjat gymnasiet nu och har inte fått mitt fullständiga schema men jag skulle tro att jag kan vara tillgänlig mellan tiderna 17-22 ochy på helger oftast hela dagen.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem på Avena ända sen servern öppnade men var också medlem på snöstaden i ungefär 1 månad innan vi bytte till Avena. Har också varit staff förut, Head-Mod faktiskt

Varför ansöker du som staff på Avena? Anledningen till varför jag ansöker till Avena är för att jag vill hjälpa till inom communityn och servern. Jag vill hjälpa till på ett så dynamiskt sätt som möjligt för att förbättra denna server. Jag har Väldigt mycket erfarenheter inom staff teamet eftersom jag varit manager på en av sveriges största FiveM servrar. Jag kommer att hjälpa till och bidra med en större och mer välkommen entré till servern och hålla denna servern i kvick. Jag brinner dessutom för att skapa en positiv och engagerande server uplevelse och god spelarbas. Jag har lärt mig med åren dem viktiga uppdragen och sätt dem stora potential med servrar. Jag ser att Avena har stor potential inom FiveM RolePlay community och vill gärna hjälpa till att förbättra denna server. Jag ser att staffsen här är positivt framgångsrika med deras jobb och tar de så seriöst som möjligt. Jag vill också hjälpa till här för att lära mig mer om er inom servern. Jag personligen vill uppstå som en respekterad staff av staffteamet och ägarna för att mitt namn ska vara positivt och inget negativt. Min vilja är också att kunna hjälpa folk i servern som har svårt eller inte kan det avanserade för att utveckla både på mig och på spelarna runt om mig.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff här på Avena så kommer jag att framgå massor av uppgifter som till exempel hjälpa till i communityn, Hjälpa medlemmar OCH staffs på denna server. En av mina viktigaste uppgifter är att övervaka spelarna så att det är så säkert som möjligt. Jag måste också vara aktiv i support och in-game. Jag måste dessutom underhålla spelaraktiviteten så hög som möjligt. Jag måste mäst också erbjuda hjälp inom support och att planera och organisera olika uppgifter med mina staff kamrater för att ha det så rättvist som möjligt. Jag måste dessutom vidare befodra feedback och information till dem högre uppsatta/ serveradministrationen. Slutligen kommer det också vara jätte viktigt att hålal det rättvist och kunna arbeta med mina staff kolegor så vi kan jobba så effektivt och lätt som möjligt för att undelätta hanteringen av servern för administrationen.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff på Avena kommer jag att blidra med mycket viktiga aspekter för att hålla en stark community och spelar bas för mig och alla andra, Vilkter gör att jag strävar efter att skapa en positiv och inkluderande miljö för alla som spelar/ vill spela. Med mina tidigare erfarenheter inom Staff jobb är att jag har lärt mig vikterna av att agera rättvist och tydligt, vilket kommer att tillämpa i mitt arbete. Jag hade också tänkt och bidra med att ta emot fler spelare till server och att dem ska vara avancerade inom RPn och att kunna hålla evenemangs för servern att få lycka ifrån. Jag är helt öppen för att lyssna på spelarnas feedback om andra staffs som dem tycker borde förändras/ förbättras inom den staffen inklusive mig. Jag ser det som en stor grundläggande regel/del av mitt staff jobb som inte bara ger mig mer erfarenhet men också förbättrar mig som staff. Genom att kombinera det jag lärt mig inom staff jobbet så kan jag också bidra med en mer lättare och effektivt jobb för både mig och kolegor runt om mig.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar de ganska bra. Dock i vissa situationer där man kanske har till exempel 5 st support krigare som sitter och gråter i support efter att de har fått sin pistol "stulna i noclip" så kommer jag säkert att få ta in hjälp med en extra staff. Men allmänt så är jag bra på att hantera stressiga situationer.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Medlemskap

.adde_

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
135
Trofépoäng
18