Nekad Lazo | Medlemskap ansökning [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lazo

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lazo

Vad är ditt namn i verkligheten? Chino

Vad är ditt discord namn? chxno

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pablo Gonzales och är en man som är född i Sydamerika i staden Peru. Han kom till sverige när han var 12 och nu är han 20år gammal. Han är uppväxt med sin mamma och sin yngre äldre bror som är två år äldre. Pablos pappa försvann när pablo var 8år och han har aldrig kommit tillbaks. Sedan hans pappa försvann så har Pablo mått jätte dåligt och inte kunnat gå i skolan. Han har varit ett problem barn sen liten och alltid hittat på skit. När han var tonåring tände han eld på bilar, sålde droger och ännu mer. Han har jobbat för gäng och ägt gäng men han klarade inte av det. Nu är Pablo ute efter pengar men han vet inte hur han ska få det han vill ha, antingen vill han jobba som bilförsäljare eller så vill han börja jobba för gäng igen. Pablo är mörkhårig med bruna ögon. Hans bästa egenskaper är att han är lojal, smart och sammarbetsvillig. Han har som sagt gått igenom väldigt mycket skit genom åren och därför är han som han är. Han är en snäll person men kan även vara kaxig när någon inte lyssnar på vad han säger eller behandlar han dåligt.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär En fördel med min karaktär är att han är en person som hanterar stress på ett lugnt sett. En till fördel är att han är en väldigt social grabb som snackar med andra och lär känna nya människor varje dag. Han är även en person trevlig person som respekterar andra

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär En nackdel med min karaktär är att han kan bli arg väldigt lätt t.ex när något går fel. Han kan även ha mycket saker att göra hela tiden som gör att han inte alltid kan vara med sina vänner. För det tredje så är han en person som har det svårt att lita på andra människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt seriös rp, men samtidigt så kommer rpn vara rolig. Det kommer inte vara rollspel där bara min sida vinner alla scenarion utan istället kommer båda parterna ha lika mycket betydelse och antagligen vinna lika många scenarion. Jag kommer bidra med social rp som jag snackade om innan och när jag säger social rp menar jag att jag kommer göra scenarion med massa med olika personer och lära känna nya personer inne på servern. Jag kommer även bidra med en seriös karaktär som kommer göra allt för att tjäna pengar med sina vänner och försöka bli kändast i stan så det kommer bli väldigt bra rp. Jag kommer även bidra genom att följa alla regler utan att något blir fel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag skulle säga att jag har väldigt mycket erfarenheter inom rollspel då jag spelat fivem sedan 2021 om jag minns rätt. Jag skulle även säga att jag kan alla vanliga regler så länge de inte har blivit några stora ändringar men det kommer jag ju självklart kolla upp. Jag har erfarenheter som t.ex att jag vet hur man gör bra och seriösa scenarion där alla har kul sen vet jag även kommandos osv, som t.ex /sme, /me o massa fler. Jag har alltså en del erfarenheter

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta sin motståndare också få vinna scenarion och inte bara spela för att du själv ska vinna alla scenarion. T.ex om du blir jagad av en polis bil och sen krockar du, då kanske du väljer att stanna bilen och ge upp för att också låta polisen ha det kul. Om du istället kör iväg efter krocken så bryter du ju även regler så det blir ju inte bra till slut. Så de betyder alltså att du ska visa att du kan låta motståndaren vinna ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? För mig så är suntförnuft orealistiska saker som t.ex att någon börja slå mig från ingenstans eller t.ex att någon gör något som inte är möjligt i verkligheten. Ett till exempel kan vara att du från ingenstans sticker in i en butik när det är butiksrån och säger att du bara ska köpa vatten medans det pågår ett butiksrån där inne. Alltså saker som inte hade hänt i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = Random death match, VDM = Vehicle death match, Metagaming = du använder en annan platform för att ta information som t.ex en livestream eller att snacka i discord. Combat loggning = Att du lämnar spelet mitt i ett scenario för att komma undan och kanske vinna scenariot

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har faktiskt inte så mycket att säga mer än att jag ska döpa om mig på steam till mitt discord namn

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Status