Intervju Lasse. | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasse.

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lasse.

Ditt namn: Robin

Ange ditt födelsedatum: 12 September 2002

Ditt Discordnamn: lasse.kongo

Berätta kortfattat om dig själv. Jag jobbar heltid som anläggare inom mark, och på fritiden så sitter jag mycket framför datorn om jag inte är ute med polare. Jag hjälper gärna folk och behandlar andra som dom behandlar mig.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 17.00-23.00 på vardagar och 10.00-03.00 på helger

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 Vecka

Varför ansöker du som staff på Avena? Under denna vecka som jag har kört så har jag träffat på extremt många spelare som inte kan hålla en bra rp nivå och staffs som fjantar runt (både i dc och ig). Jag ansöker till staff för att försöka få upp rp-nivån och hålla servern allmänt mer städad.

Vad är din uppgift som Staff? Att lösa diverse problem på servern, vara en ''förebild'' för medlemmar (dvs. att bete sig, ha en hög rp nivå och vara en hygglig människa.) Även att hjälpa till med konflikter och hålla ordning.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kan bidra med mycket erfarenhet, lugnt och sunt tänkande, många aktiva timmar och rolig rp.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag lugnar ned situationen så gott det går, tar med alla parter i åtanke och kommer på en på en bra lösning tillsammans med alla som är inblandade i situationen.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom