Nekad Palle | Ban Överklagan [Lasse]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.rexy200.

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
3
Användarnamn: Palle

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/digmapro/

Ditt Hex-ID: steam:110000165edb9ae

Vad är din discord tagg? realpalle

Vem var det som bannade dig? Lasse - Lasse.Kongo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-23 190406.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom att jag uttryckte mig rasistiskt när jag satt i ett support ärende. Det kan uppfattas riktigt fel ifall fel person får höra det och jag tycker ALDRIG att man skall säga sånna ord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för C LOGG samt PWG och krim utan krim tror jag. Jag hade precis blivit jagad utav polisen och jag hade en kniv på mig och sedan dog min motorcykel som jag flydde från polisen med och då drog jag fram den kniven då och försökte kniv hugga 1 utav poliserna för dom va 2 och den andra polisen satt i polisbilen och sedan körde på mig lite lätt, jag orkade inte åka in i fängelset och jag pallade bara inte med ett långt scenario helt enkelt så jag gjorde ett riktigt dumt val och det var att F8 Quita så spelet stängs av. Jag satt sedan i ett support ärende med Lasse som då bannade mig, vi satt och disskuterade en liten stund och sedan fick jag för mig att säga n ordet flertals gånger, det vara helt ärligt inte riktat emot någon men som sagt, jag förstår verkligen att det kan bli fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag tycker absolut inte att det var en felaktig ban då det var jag som gjorde felet!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare, jag har 15 tidigare bans och dom flästa av dom är Sv Bans typ när jag har lallat lite på events osv. Men jag har ju även blivit bannad för till exempel cop bait i 1 dag samt att jag har blivit bannad för RDM när jag slog en kille på torget med ett baseboll trä och även när jag inte rpade på mina skador när jag körde in i en vägg. Jag har inte gjort om samma misstag flera gånger efter att jag har fått mina bans så jag har lärt mig utav de bansen genom att undvika att reta polisen, jag har försökt så gott jag kan att RPa på alla skador jag har fått. Eller att bara slå folk på torget då det blir riktigt dålig RP för hela servern ifall det ska begås sånna regelbrott på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hållt en lugn och fin ton och bara acceptera att jag blev bannad för C Logg + Pwg + Krim Utan Krim. Det var extremt mycket fel utav mig att säga sånna ord och jag ångrar det extremt mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det till 100% Hoppas så mycket att jag får en ny chans på servern <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom