Godkänd Larreduvet | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larreduvet

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Larreduvet

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199438126478/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000158165d8e

Vad är din discord tagg? sk1zzad

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? !𝓛𝓾𝓵𝓵𝓮!

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-01 234037.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte tyckte inte att jag gjorde nåt fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åk polaren var ute och åkte runder så ser vi att de är några poliser där vid ett hus vi sticker ditt och tittar vad som hände och så började poliserna hetsa och min lall polare väljer att döda polisen och då börjar han sikta på mig då polisen så sticker jag så blev jag bannad sen för lallare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den var väldigt felaktig för de var inte jag som gjorde fel tycker jag iallafall

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig varit de innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vne att kanske inte hänga med han för jag vet att han it kan bete sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom