Nekad Lammets | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Lammets

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lammets

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Lammet

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2009

Berätta om din karaktär. Liam hade en riktigt bra barndom. Han växte upp med mycket kärlek, särskilt från sin mamma. Allt kändes tryggt och roligt, som det ska vara för ett barn. Men när han var sju år förändrades allt.
Det var en helg då han skulle vara hos sin pappa. Han hade precis kommit dit, ryggsäcken på ryggen och förväntan i kroppen. Det första han ville göra var att gå ut till lekparken. Han älskade att leka där. Men hans pappa sa nej. Ingen förklaring, bara ett kallt "du får inte".
Liam blev förvånad och sa emot. De började smågräla, och mitt i allt slog hans pappa till honom. Det var inget man kunde bortförklara. Inget "det var bara en dask". Det gjorde ont både i kroppen och inuti.
Liam ringde sin mamma. Han visste att något inte stod rätt till. Hon lyssnade, tog honom på allvar och agerade direkt. Det blev en polisanmälan, vilket ledde vidare till socialtjänsten, och till slut en rättegång. Efter det bestämdes att Liam inte längre skulle träffa sin pappa.
Det var mycket att ta in för ett barn, men han fick hjälp och stöd. Med tiden började saker falla på plats igen.
Nu, femton år senare, mår Liam riktigt bra. Han bär med sig det som hänt, men låter det inte styra hans liv. Han vet vem han är, och hur långt han har kommit.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig: Han använder Jest som sitt primära verktyg. Humor ofta, både för att lysa andar och för att lugna individer. Han har förmågan att roa människor även när saker är oordning, vilket gör honom trevlig att vara runt och svår att irritera. Humoren hjälper honom också att hantera stress och tryck. Skratt hjälper honom att hantera spänning och krav. Socialt geni / bra på att prata av saker:Han har en medfödd lockelse och är skicklig på att prata med olika individer. Han förstår känslor snabbt, justerar direkt och kommunicerar på lämpligt sätt vid behov. Kan prata av problem, förhandla med fiender eller vinna över främlingar med ren karisma. Problemlösare:Han tänker snabbt och anpassningsbart. När andra fastnar upptäcker han en alternativ väg. Han tycker om att snurra och böja sig runt frågor och är inte rädd att överväga okonventionella idéer. Oavsett om det är för att hantera ett verkligt problem eller en komplex social fråga, upptäcker han vanligtvis en resolution och ofta en smart eller överraskande.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kort stubin/Temperamentsproblem, Girig alltid ute efter mer pengar, oavsett pris och gör allt för en bil

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med starkt karaktärsdrivet rollspel där dialog och interaktion står i fokus. Min karaktär är socialt skicklig, rolig och kreativ, vilket öppnar upp för naturliga och dynamiska RP-situationer allt från komiska möten till intensiva förhandlingar. Jag gillar att skapa oförutsedda vändningar, lösa problem på okonventionella sätt och dra in andra spelare i händelser som känns levande och minnesvärda.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du är villig att låta din karaktär förlora, misslyckas eller hamna i underläge om det gör scenariot mer intressant, trovärdigt och roligt för alla inblandade inte bara dig själv.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft, särskilt i RP, handlar om att använda sitt omdöme för att göra val som känns rimliga, respektfulla och trovärdiga – både för sin karaktär och för världen man spelar i.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM står för random deathmatch det betyder att du inte får döda någon utan en anledning och VDM står för vehicle deathmatch och det är när du använder dig av en bil för att döda någon

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det skulle jag inte vilja

Nasse1337

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
624
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Top Bottom