Nekad Lammets | Permanent Ban Överklagan [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lammets

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199510189666/

Ditt Hex-ID eller BanID: 11000015c61f662

Vad är din discord tagg? temmalen

Vad är det för typ av avstängning? Server, Discord

Vem var det som bannade dig? Bigga

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-04 175241.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För att jag sa n-ordet när jag satt och snackade med mina vänner och jag visste inte ens att jag satt i staff samtal för jag såg inte ens det. För varför skickar ni inte bara ett dm ingame att man sitter i staff samtal

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: ja jag skulle åka till torget och när jag skulle svänga in så kom det en grabb och körde framför mig och jag råkade köra in i han så han körde in i en folkgrupp

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Jag skulle säga att det var mitt fel för att jag råkade säga n-ordet till mina kompisar och jag visste inte ens att jag satt i staff samtal

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Ja det har jag blivit. Jag lärde mig genom att inte sparka på bilar och att inte börja slåss med folk vid torget

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag hade kunnat valt att inte säga n-ordet till mina kompisar

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,830
Trofépoäng
38