Intervju Lall1sh | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Lall1sh

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lall1sh

Ditt namn: lallish

Ange ditt födelsedatum: 7 Februari 2011

Ditt Discordnamn: lallish2

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: måndag: 15:00-21:00, tisdag: 15:00-22:00, onsdag: 14:00-22:00, torsdag: 15:00-23:00, fredag 13:15-21:30, lördag och söndag 13:00-00:00.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 4 dagar och sen när valon fanns med

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0 gånger vad jag vet har blivit bannad på valon 2 gånger men dom var felaktiga och fick unban.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? jag ansöker till servervakt för att underlätta staffs arbete genom att kicka/banna dom som bryter mot regelbrott och se tills så att jag kan göra en liten skillnad så rpn blir bättre.

Har du tidigare varit blacklistad? nej.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: ens servervakts uppgift e att underlätta för staffs och hjälpa till på servern genom att kicka/banna alla som bryter mot reglerna. samt göra unive till en bättre plats genom att minska alla som bryter mot reglerna samt lallar och sånt. men jag vet att jag kommer klara av detta som servervakt. och som servervakt ska man abslolut inte leka med sina perms man ska använda dom på rätt sätt alltid. t.e.x ifall min kompis dör utav en bugg då kan jag it bara revva man ska alltid ha bevis som servervakt. men jag tycker iallafal att ens servervakts uppgift e att man ska underlätta för staffsen och hjälpa till med servern så att vi kan ha en bättre rp på unive. och så det minskar på folk som bryter mot reglerna. samt en servervakts uppgift e ochså att man ska vissa t.e.x icke medlemar och medlemar vad som e rätt och fel och ifall nån icke medlem har väldigt svårt att förstå reglerna då kan en servervakt hjälpa till genom att vissa vad som e rätt och vad som e fel och jag kommer ta detta ansvar för jag gillar att hjälpa folk. samt vill utveckla unive till en bättre plats.

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill bli servervakt för att jag tycker att jag kan ta sånt här stort ansvar inom unive och jag vill alltid va med och hjälpa till på unive så jag kan lära folk läxor och så dom kan lära sig av det misstagen. och jag tycker att jag e lämplig nog för att jag känner mig mogen nog till att kunna ta ett sånt här ansvar som sagt. och jag tycker att just jag kan ta ett sånt här stort ansvar och kunna vissa folk vad som e rätt och vad som e fel. och samt har haft tidigare erfarenheter som servervakt samt vill ochså bli för att jag har it så mycket att göra nu för tiden så vill ta mer ansvar och bli servervakt. men jag hoppas att jag får en chans till att förbättra servern och kunna hjälpa staffsen. och att jag vill vissa folk att jag e en bra servervakt i unive. samt att jag vill hjälpa folk med deras problem/då menar jag ifall nån har svårt att förstå reglerna så vill jag alltid hjälpa till att vissa vad som e rätt och vad som e fel men jag kommer klara av detta ansvar som servervakt ifall jag får bli det för jag e en seriös rpare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: korruption e att man använder toggleid under ett scenario/sv abuse att man använder sina perms på fel sätt t.e.x ressar mig själv utan anledning.

QueztX.

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
43
Trofépoäng
8
Bra utvecklat, du är vidare till Muntligt. Vi tar det lite senare pga att jag är inte riktigt hemma just nu men jag skriver till dig pm.

MvH QueztX.

Top Bottom