Nekad Lall1sh | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lall1sh

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lall1sh

Ditt namn: lallish

Ange ditt födelsedatum: 7 Februari 2011

Ditt Discordnamn: lallish2

Berätta kortfattat om dig själv.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? måndag: 14:30-17:00, tisdag: 14:45-21:30, onsdag: 13:30-19:30, torsdag: 15:00-18:30, fredag: 13:45-22:30, lördag: 16:00-00:00, söndag: 12:30-20:30

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sen avena kom samt innan det så var jag staff och medlem på valon.

Varför ansöker du som staff på Avena? jag ansöker till staff för att jag vill få bort alla lallare på servern och se tills så att RP blir mycket bättre och den sociala RP. jag ansöker också till staff för att jag tycker om att samarbeta med andra i staff teamet och jag gillar att göra staff arbete, har inte så mycket att göra nu för tiden och jag vill ta mer ansvar och ha något att göra på dagarna så jag tänkte att staff arbete var rätt sak för mig så jag ansöker till staff nu för att jag vill förbättra RP på servern och se tills så att denna server utvecklas på ett bra sätt varje dag så fler nya spelare vill komma och köra på servern så jag vill bara att denna server ska bli så bra som möjligt.

Vad är din uppgift som Staff? staffs/helper är att underlätta för dom högre uppsatsa som ägaren, ledning, delägare, och då är våran uppgift är att se tills så att alla har en bra RP på servern och följer reglerna vi ska se till så att alla trivs på servern och se till så att alla nya spelare också trivs när dom kommer så dom känner att dom vill stanna på denna fantastiska servern. våran uppgift är också att ta bort alla lallare och shoot n loot på servern då det är dom som är de största problemet på servern med RP och det är något ingen vill ha så det är något alla vill få bort och då är det ens staff uppgift att ta bort alla shot n loot och lallare om man ser någon göra de och att man får bevis på de. så det mesta ens staffs uppgift är att hålla koll på servern ingame och se tills så att ingen bryter mot reglerna. men har man tillexempel rp ansvarig och kriminell ansvarig då har man mer ansvar på servern och mer saker att göra.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med att vara aktiv, ha bra ton mot medlemmarna och respekt för alla medlemmar som jag träffar, jag kommer vara seriös i mitt arbete och stå för mina val jag gör. jag kommer bidra också bidra med att få bort alla lallare tillsammans med staff teamet och hoppas jag får en chans som staff då jag ser fram emot att göra arbete.

Hur hanterar du stressiga situationer? brukar inte oftast bli så stressig typ någon gång men skulle det hända att jag blir stressad så vet jag att jag kommer sitta tyst och ta 3 djupa andetag och börja prata lugnt eller göra staff arbete i lugn o ro.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom