Godkänd Lall1sh | Ban Överklagan [Novuz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lall1sh

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lall1sh

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197985818198/

Ditt Hex-ID: steam:11000010185e656

Vad är din discord tagg? lallish2

Vem var det som bannade dig? spooky_

Bild på banmeddelande: File(s) attached

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han bannar mig för fearrp för att jag inte tog upp händerna när polisen inte bad mig att göra de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde lite för fort och så blev jag stannad och så fråga jag dom om jag kunde gå ut o laga min bil och så började båda rikta på mig och jag blev chockad på vad dom gjorde utan anledning och så sa dom "vänd dig om" så gjorde jag de dom bad mig aldrig ta upp händerna men kunde ändå ha gjort de men polisen gjorde oxå fel som inte berätta de så tycker min ban är helt överdriven hade varit mer rimligt med en svban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är 99% felaktigt som man ser i klippet jag vände mig om när dom sa vänd dig om (polisen) men kunde ha tagit upp händerna men dom sa inte att jag skulle göra de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig varit bannad tidigare bara 2 gånger men det var felaktiga och fick unban på båda men nu har jag en till ban som är felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnat ta upp händerna men dom sa aldrig att jag skulle göra de så jag gjorde inte de och vände mig om som dom sa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Bilagor

• Skärmbild 2024-08-15 160158.png
    Skärmbild 2024-08-15 160158.png
    274 KB · Visningar: 5
Senaste redigerad:

Lall1sh

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
polisen sa inte heller upp med händerna det är en helt annan sak om flera poliser kommer in i mitt gänghus med tunga vapen t.e.x då hade man ju droppat sitt vapen och hållt upp händerna men nu var det bara 2 poliser som börja rikta med tazer och sa bara vänd dig om, dom sa inte upp med händerna till mig eller något sånt så jag vände mig om och gjorde som dom sa men fine hade kunnat ta upp händerna men irl hade man inte behövt de om dom inte sa de så båda parterna gjorde fel. att jag inte tog upp händerna och att polisen inte sa vad jag skulle göra men helt seriöst 24h asså det är ju helt överdrivet för en sån liten detalj och sjukt att jag får ban för de men inte polisen när dom gjorde oxå en liten fel detalj som jag gjorde. hade accepterat en svban inte mer än de hoppas du oxå förstår mig spooky att 24h är helt överdrivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom