Inaktuell kuzman | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

kuzman

Ny Medlem
Meddelanden
21
Trofépoäng
3
Användarnamn: kuzman

Vad är ditt namn i verkligheten? kuzman

Ange ditt födelsedatum: 11 Juni 2006

Ange ditt Discordnamn: kuzman

Berätta kortfattat om dig själv: jag är 19 år uppväxt i helsingborg trevlig hjälpsam energifull. Jag går elprogrammet. Är mycket med vänner det är därför jag spelar vid 12-18 och sen 01-04

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? ungefär 6-8 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? vet inte men sedan 2024-08-10 var mitt första meddelande så förmodligen omkring den tiden

Varför ansöker du som staff på Avena? hej jag vill bli staff på grund av att jag känner att det kan förekomma lall under rpandets gång och på torget när jag åtminstone varit inne så har det varit dålig rpande från åt olika håll allt från att folk sitter och hotar folk och andra folk sitter och visar guns tycker det är dålig rpande som inte har någon plats på denna servern att göra. Sen när nya personer som precis börjar spela på servern och försöker leva sig in i sin karaktär och blir dödade för man svär åt något gör att man vill sluta spela på för dagen och bara lägga säg tycker det är tråkigt när dålig rp förekommer och verkligen tråkigt när ägarna är så pass bra så dom håller i en sådan här stor servern. Det är så klart att folk kan göra fel men då tycker jag man ska straffas för det och inte få springa runt och göra vad man vill. Jag tycker också att denna servern har stor potential och kan bli en servern som har bra rpand. Ägarna verkar också jätte fokuserade på servern och dom verkar kunna scripta ganska bra för jag såg att ni hade någon stor uppdatering och avena är en server som sticker ut ganska mycket från alla andra serverar för den har uppdateringar hela tiden typ och jag tycker det är jätte kul att see. Jag är också en ganska seriös staff när det gäller till det är inte den staffen som lallar runt. Jag har ju ändå ganska många timmar på fivem kanske inte mest men ändå ganska många så jag skulle verkligen vilja göra den ansökan till den servern jag spelar på mest och jag har faktiskt sjukt kul när jag spelar på servern. På sistånde har mitt rpande också förbättras med jättemycket. Servern har inte så många staffs inne på kväll men jag är ganska ofta aktiv på kvällen. Tycker det är kul att vara staff och jag tycker även det är kul att hjälpa så många som möjligt. Jag har ungefär 400 hundra timmar inom att vara staff så det är ändå ganska mycket. Jag har också varit support på den servern innan för jättelänge sen innan taggen sålde servern då vid mars tiden och då var också avena en jätterolig server och jag skulle gärna vilja bli staff igen den byte ju namn och allt till mälaren men nu har den ju varit öppen i någon månad igen så jag skulle bara vilja vara med i communityt igen som innan
yes det var allt för denna punkten

Vad är din uppgift som Staff? Som Staff på FiveM ser jag till att spelet är schysst och roligt för alla. Jag håller koll på spelare, fixar tekniska problem, och ser till att reglerna följs. Jag hanterar även incidenter som dyker upp och hjälper till att skapa en bra vibe i communityt. Jag stöttar nya spelare, jobbar med andra staff för att hålla servern i toppform och ser till att allt flyter på.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kan bidra med mycket hjälp i den sociala aspecten av rpandet på grund av att jag spelare mycket och är snabb på svara i report. Jag bidrar ävende med opartiska bedömningar av scenarion på grund av att jag solo queade när jag gick med i servern alltså jag har inga vänner som spelar servern det kommer ju göra mig speciell för att då kan jag fokusera till hundra procent på mitt staff arbete. kan också sitt en hel del i dcen för att jag inte har någon att snacka med låter ganska deprimerande dock men jaja så e de iallafall. Jag har alltid hög rp nivå så det förekommer inget lallande av mig

Hur hanterar du stressiga situationer? jag biter inte alls av stress är en väldigt lung person så jag hanterar det ganska bra. Har aldrig tyckt att staff arbetande är stressigt för om man kan reglerna tillräkligt bra ser man vem som har rätt och fel i dom flesta scenariona

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Kriminell

Top Bottom