Inaktuell krille123 | Temporär Ban Överklagan [Faygooz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mellebro

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123619307/

Ditt Hex-ID eller BanID: 699774

Vad är din discord tagg? mellebro

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För lall, Det var en polisstorming hos narcos och jag sparkade en död polis, kaxade även med en annan polis.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Det var mitt i stormningen och en polis bärde en annan död polis så jag gick fram till han som levde och sa att han va äcklig och efter han la ner den döda polisen så sparkade jag på kroppen och hånade honom för att han var död.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Den är INTE felaktig. Jag gjorde fel och ber så hemskt mycket om ursäkt. Det är första gången jag är med om en stormning så jag vet inte riktigt hur man ska bete sig under dem.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag har blivit bannad 2 gånger tror jag. Ena gången var för att jag lootade en död kropp (var ganska ny till fiveM så visste inte att man inte fick det) Och sen har jag blivit bannad för att jag dödade någon med ett basebollträ när jag inte hade KRIM (vilket jag är säker på att jag får göra så den bannen var felaktig)

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag borde ha respekterat poliserna under deras arbete och gett dem ytan de behöver. Jag skulle ha gått därifrån och respekterat dem. Det var dumt av mig, förlåt.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38